2014年4月26日 星期六

電腦要維修了><

如題,最近部電腦出了點問題,今天拿去給人維修一下。

所以這篇blog是用手機寫的。

話說我這部新的手提才買了半年而已,希望問題不大,只是小事吧。

我直覺認為,或許只是中了點病毒吧……

我這個電腦白痴甚麼都不懂呢。

唔……要不要買些防毒軟件用呢!?

各位有甚麼防毒軟件推薦給我嗎?

17 則留言:

  1. 回覆
    1. 對,這個很好用,我自從幾年前裝了這個,都未試過因中毒而壞機

      刪除
    2. 謝謝,我研究看看。^^

      刪除
  2. 用緊PCcillin,唔識講好唔好,不過so far so good,冇中過毒。

    回覆刪除
  3. 360, 方便好用, 到現在還未中過毒, 最重要是免費及佔內存很少!!

    回覆刪除
  4. 防毒軟件過了期好幾年一直沒更新,但電腦還能繼續正常運作XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…我沒你好彩嘛,我本來都想由它的,但好像真的有風險,唯有用防毒軟件。

      刪除
    2. 你的工作電腦很重要吧,所以不能由它啊=w=

      刪除
  5. bullguard ! 用緊,同埋試過疑似中招,售後服務不錯,問到滿意為止 !
    仲有,價錢不貴。
    最近,報紙都好似有推介。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 大陸網站我只去AKB貼吧和敦子應援會!^^

      刪除
  7. 我防毒用avast, 好強大的
    防火牆用comodo, 都係好強大, 但好煩, 成日彈出黎問你要唔要block, 但用耐左幾好
    系統整理用advanced system care, 可以掃木馬, 掃走log檔, 硬碟錯誤, 清理空間同更新driver
    以上全部免費

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有, 上網就唔好用IE, 用得多, 部機越慢. 用firefox或者chrome
      firefox成熟, 可以完全代替IE, 又多addon. 篤都唔駛篤, 眼向右下角一睇就知天氣, 同下載進度, 又可以下載youtube的影像檔, 非常好用
      chrome食ram但夠快, 我用慣左chrome, 再用firefox就覺得好慢, 頂唔順. 問題係chrome未必開到所有網頁(比如公墓園空缺網), 睇4K的youtube無GPU加速
      揀邊個都好, 唔好用IE呀!!!

      刪除
    2. 謝謝意見。
      IE不好用嗎?我一直也用呢……
      沒用過火狐,chrome因為要寫網誌看AKB成員G+所以也經常用呢。

      刪除