2016年3月12日 星期六

大勇福岡留學日記:DAY 359

日期:20160312
地點:室見 博多 天神
天氣:上午有雨、下午放晴

長話短說,簡簡單單報告幾件事。

1.今早收到在DMM訂的兩隻43單。


今次是涉谷ぱるる

即我今單五隻碟無一張是我想要的…Orz



2.因上午落雨,本來不打算出街,
幸好下午放晴,便往外走走,
我先去博多,方記起現在因宣傳關係,
在車站前放置了一些叮噹公仔。
(我這代人是叫叮噹而不是多啦A夢!)





胡亂影了幾張相。



3.接著去了BOOK OFF
驚見這隻上月尾才推出的遊戲,
不到兩星期便有二手。

由於這遊戲剛推出,還算新,
二手比新貨也不是便宜很多,
但這隻GAME我早已決定買,
既然有二手,就算只便宜一點也好,
便立馬入手了!^^

~~我第一次玩ROCKMAN是甚麼時候?
好像是中一、二左右…吧!?不大記得了,
25~6年前的事,還是任天堂時代呢!

好懷念哦~~^^

以上!!

6 則留言:

  1. 可能第6隻有呢...
    你學大師影囡囡...XD
    如果隱藏要素唔多,有朋友試過一星期內打爆一隻PS3既GAME...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係刻意影囡囡,係佢地唔覺意入鏡!XD

      刪除
  2. 果兩位少女在cosplay嗎? 大雄與静香 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈…你不說我都不發覺,確實有點像呢!XD

      刪除
  3. 朋友好鍾意叮噹,可惜吾係東京,否則我都會去影相^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京…會不會也有呢?可以查查看哦!

      刪除