2014年11月19日 星期三

48雜事(153):未姬啊~未姬~~

唉~~

當官店確認未姬會連同北原菜月來香港舉辦握簽會時,已有幾位朋友同時向我說:

「未姬來了,你不是不是去吧!?

「你唔係唔同小公主握手呀?」

「你今次一定走唔甩,一定要去啦!」

諸如此類的說話,四方八面而至。

但很可惜的是,我正是要告訴各位,我不去了。

我不去,並非我不想去,而是不能去……T_T

因為12月4日那天,是我生命中最重要的兩個女人生日。

一個我不說是誰,另一個就是我的母親大人。

而且那天是她七十大壽,我們一家少少地在酒樓擺了幾圍替她賀壽。

活動是晚上六點半開始,娘親的壽宴就七時開始。

我本來都有想過去完活動後再極速「飛的」去酒樓,然而這樣做要活動準時舉行才可以一搏……

我問過有參與官店活動的朋友,他們普遍都說,官店的活動絕不會準時……

娘親與未姬之間,我當然永遠選擇娘親那邊,於是這次活動我又要放棄了。

如果這活動早一天或遲一天舉行,我都必定去啊,可惜……

沒辦法,唯有六專合照會時多抽幾部來補償今次的損失吧!!><



未姬啊,妳來香港我見不到妳,唯有我去日本見妳吧!

24 則留言:

  1. >> 絕對合情合理, 我還不是去日本見優子與迷路......

    回覆刪除
  2. 建議解決方案1) 開左席之後飛的來回,起行既時候仲可以搵朋友代排住隊先,如果1換1應該唔會嘈~仲可以縮短逗留西九既時間
    建議解決方案2) 如果只為簽名就搵人代握~絕D既,上台時戴住你樣面具,同未姬講今晚母親生日行唔開,但6專會去日本見,佢應該會對你好深印象XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 方案2...笑到我有腹肌.....

      刪除
    2. 六專合照會時,大勇兄照樣帶住果個面具去見未姫,然後當住佢面除低個面具,肯定印象分爆錶~

      刪除
    3. 認真mode:
      我之前有諗過類似方案2既平凡版本XD
      (當然由我本人執行)>O<

      刪除
    4. 大勇兄:
      如果日後見到未姬,而佢對您印象極深既話,唔好懷疑我哦😋
      ....😏

      刪除
    5. 以後合照會中間多左張圓枱!

      刪除
    6. 南瓜你的建議雖然好有創意,但恕我全部都不會實行了!XD

      刪除
  3. 最尾未姫幅圖個表情好似講緊:「車!你又話鐘意我都去唔見我,慳D啦你!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢期莉兄都比我先一步開槍...XD

      刪除
    2. 好似蔑視緊大勇咁表情^_^

      刪除
    3. 我就是想有這個效果,因為我覺對佢唔住,咪貼呢張出留S下我自己囉…orz

      刪除
  4. 我比較想知道那個不說是誰的重要女人是誰

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在YB時已經寫過她是誰,有興趣就自己去我舊網誌搜尋吧!XD

      刪除
  5. 上策:簡單D,荃灣既酒席取消,改係西九附近酒樓擺,當然果一大畢錢你自己包...XD

    中策:叫人排,到活動開始前半小時(預計7點),你咋肚痛飛的去西九,8點半左右握完飛的番去,邊個話肚痛唔可以1-2小時...又或者你話去左買肚痛藥...XD

    下策:叫人幫你握,只攞簽名板

    你唔去...通常結果係六專你都會無埋個人品...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 超,全部意見都係廢噏,我彩你都傻!XD

      刪除
  6. 又無法參加了嗎?
    合照會本次新增一張桌子
    期待迷路的report XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~是啊!又不能參加了!><
      我也期待美優紀的REPORT呢!

      刪除
  7. 誒,難得我都有點想去,勇爸卻不去。。。
    我打算看看荷包君再決定去不去~

    回覆刪除